Newest Post

// Posted by :Nina Cherry // On :Jul 5, 2009

Assalamualaikum semua,

Sekarang ni nina nak bercakap pasal rasuk dan histeria. Nina sebenarnye masih lagi bingung pasal histeria nie, kalau yang rasuk tu nina faham lah. Nina tak paham apa yang dimaksudkan pasal histeria? Bercakap pasal histeria ni... kat sekolah nina ada pelajar perempuan kene rasuk ataupun histeria. Nina sendiri tak tau, sebab utz. nina tak nak bagi tau pasal hal ni.

di sekolah nina ada satu kejadian dimana tiga orang pelajar kene histeria (kwn ckp) dalam masa yang sama dan di kelas yang sama. Nina ni dah lah jenis fobia kat cerita horor. nak di takutkan lagi, hari yang berikutnya pelajar yang sama (tapi kali ni sorang je) kene histeria lagi. Nina pun dah mule seram sejuk dah time tu. Kemudian kehidupan kitorang pun dah kembali aman seperti biasa.

Time nie pulak, pelajar form 3 ngan form 5 ada ujian intervensi 2. tengah dok syok kitorang jawab soalan. Terdengar pulak jeritan seorang pelajar perempuan, bile ditengok pelajar tu ketakutan seperti dikejar "benda" lalu pelajar perempuan tu nak terjun dari tingkat 2. Tak ke seram? ada kawan nina (kejadian tu kat sebelah kelas die je) dia cakap yang pelajar perempuan tu cakar pelajar kat sebelah die yang cube nak selamatkan die tu.

Bile nina terbuka time ada iklan kliwon tu, nina jadi ingat balik pasal hal tu...

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

// Copyright © Sweet Sour Cherry Animob //Anime-Note//Powered by Blogger // Designed by Johanes Djogan //